Poziom 0.00
Ranga: Brak
Czyżbyś szukał dobrej agencji SEO?
W zasadzie pozycjonowanie stron jest koniecznością dla wszystkich firm, które własną stronę internetową posiadają. SEO (z ang Search Engine Optimalization) to coraz ważniejsze narzędzie do promowania oraz zwiększania ruchu na stronie www. Dzięki wykorzystaniu optymalizacji internetowej można dostosować kod serwisu do algorytmów wyszukiwarek i poprawić swój wynik na liście wyszukiwania.
Czasem można się też spotkać z pojęciem marketingi zintegrowanego w sieci. Co to jest marketing zintegrowany? To nic innego jak zbiór wszystkich działań w internecie, które mają na celu promocję danego serwisu.
Oczywiście popularność strony przekłada się na większą liczbę odwiedzić na witrynie. Obecnie klienci szukają informacji o produktach i usługach głównie przez Internet. Dlatego też sieć jest podstawowym miejscem, gdzie można pozyskiwać nowych klientów. Mimo to wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego jak duże znaczenie ma SEO.
1. SEO przyciąga klientów do strony internetowej
Zdecydowana większość klientów poszukiwanie produktów czy usług rozpoczyna od wyszukiwarka internetowej. Dlatego też oprócz ładnie wykonanej, estetycznej strony www liczy się widoczność w sieci. Dzięki wysokiej pozycji w wyszukiwarce strona jest łatwa do odnalezienia, co przekłada się na większą ilość odwiedzić, a tym samym wzrost liczby potencjalnych klientów.
2. SEO zwiększa ruch na stronie, co generuje większy zysk
Pozycjonowanie zwiększa pozycję strony na liście wyświetleń. Im więcej osób daną stronę odwiedza, tym większa szansa, że wśród nich znajdą się przyszli klienci. Im wyżej jest strona w rankingu, tym więcej osób ją zna i odwiedza. Przekłada się to z reguły na wyższe zyski dla właściciela sklepu czy firmy.
3. SEO zwiększa rozpoznawalność strony, co wpływa na wzrost zaufania klientów
Promowanie strony www odbywa się przede wszystkim za pomocą właściwych dla danej branży słów i fraz kluczowych. Dzięki nim witryna znajduje się na wyższej pozycji na liście wyszukiwania. Dlatego też na stronie opłaca się publikować różnego rodzaju artykuły eksperckie lub stworzyć firmowego bloga. Firma, która uchodzi za profesjonalną czy osoby posiadające wiedzę ekspercką ze swojej dziedziny są przez klientów uważane za godne zaufania i wiarygodne.
4. SEO nie wymaga wcale znacznych nakładów finansowych
Okazuje się też, że wbrew powszechnie panującej opinii, klasyczne usługi SEO wcale nie wymagają znacznych nakładów finansowych. Jednak trzeba przy tym uważać decydując się na skorzystanie z usług agencji. Przede wszystkim trzeba unikać ofert "sztampowych". Każda strona jest inna, ma swoją stronę i charakter działalności. Dlatego też pozycjonowanie powinno być dopasowane do jej potrzeb.
5. SEO staje się coraz popularniejsze
Warto przy tym pamiętać o tym, że konkurencja nie pozostaje w tyle. Obecnie na rynku powstaje wiele nowych firm, które stawiają na mocne działania marketingowe z pozycjonowaniem na czele. Nawet jeśli dana strona jest na pierwszej pozycji w wyszukiwarce, to jednak za jakiś czas jej miejsce może zająć inna. Trzeba o tym wiedzieć i nie dać się wyprzedzić konkurencji. Optymalizacja stron www to już w zasadzie konieczność w przypadku firm, którym zależy na rozwoju i promowaniu się w Internecie.
Od czego zacząć?
Zdecydowanie w pierwszej kolejności należy wykonać profesjonalny audyt techniczny strony. Dalej, po ustaleniu fraz, należy wykonać optymalizację techniczną SEO oraz copywriting treści. Sam proces pozycjonowania to już linkbuilding, czyli content marketing, media społecznościowe, marketing szeptany, wizytówki oraz inne formy pozyskiwania odnośników.
Warto także pamiętać, że ten proces jest dość skomplikowany i czasochłonny, dlatego nie trać na niego czasu i zleć te działania takiej firmie jak profesjonalna agencja SEO. Warszawa to akurat dobry przykład rynku, na którym wybór wśród agencji jest spory.
Jak już uda Ci się przejść przed SEO - w kolejce czeka na Ciebie reklama płatna PPC (SEM) i popularne linki sponsorowane.
Powodzenia! :)