- Córcia od zawsze piła samą wodę a dzięki tej butelce jej ulubiony napój może jej wszędzie towarzyszyć, szczególnie jak jest ciepło. Przydaje się na placu zabaw. Do przedszkola też już...
Ruszyła już III edycja ogólnopolskiej kampanii „Mamo, tato, wolę wodę!”, która została zainicjowana przez Żywiec Zdrój w 2009 roku. Jej celem jest podkreślenie roli wody w codziennej diecie dziecka oraz wspieranie...
Bardzo dziękujemy za tak liczny udział w naszej zabawie! A oto użytkownicy, którzy wykazali się największym refleksem i wiedzą - a dzieki temu otrzymają do testowania zgrzewkę nowej wody Żywiec" dla dzieci:
Lato to czas upałów i beztroskiej zabawy, dlatego z myślą o wszystkich spragnionych atrakcji, producent wody wypuścił na rynek limitowaną edycję dobrze znanych konsumentom smaków Smako-Łyka w butelkach...
§1 Postanowienia ogólne1. Organizatorem Konkursu (dalej „Konkurs”) jest Heureka Huge Idea Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą...
Regulamin konkursu na serwisie Familie.pl Niniejszy regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie pod patronatem marki Żywiec Zdrój.
Napiszcie w wątku konkursowym, jakie macie pomysły na przekonanie dziecka do picia...