Opublikowany przez: Kasia P. 2018-12-13 20:03:25
Autor zdjęcia/źródło: You Tube
W najnowszej świątecznej reklamie BBC 1 widzimy bardzo zapracowaną kobietę – mamę. Nie ma ona czasu dla swojego syna i wciąż goni w piętkę. No cóż…. Wydawać by się mogło, że znamy ten obrazek niezależnie od tego czy jesteśmy pracującą mamą, czy też nie. Co się dzieje potem i jakie przesłanie ma reklama? Zobacz!
Zatem mama nie miała czasu dla syna i… w końcu zrozumiała, że musi wyjść z roboty i polecieć by objąć ramionami dziecko, w końcu spędzić z nim czas. To wszystko bardzo ważne, ale.. jak się okazuje reklama obraża uczucia wielu zapracowanych mam.
Justine Roberts, założycielka forum dla matek Mumsnet, stwierdziła, że spot stosuje bardzo "nieświąteczną" sztuczkę, polegającą na obwinianiu już i tak zajętych kobiet.
Internautki często piszą z kolei o tym, że łączenie pracy i macierzyństwa to codzienna walka z poczuciem winy, które ta reklama sztucznie podkręca.
Są jednak też mamy, które reklamę uważają za bardzo emocjonalną i po prostu wzruszającą.
Jakie jest Twoje zdanie? Zapraszam do komentarzy pod artykułem!
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.