Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Familiepl 2020-04-22 09:39:15
Autor zdjęcia/źródło: mat. prasowe partnera
A ponieważ Polak potrafi, szczególnie dać sobie radę w każdej sytuacji, również teraz nasi rodacy robią, co mogą, by uprzyjemnić sobie ten czas. Jak wynika z analizy przeprowadzonej na platformie shopalike.pl w pierwszych 2 tygodniach kwarantanny, Polacy zdecydowanie zmienili swoje preferencje zakupowe, przeglądając przede wszystkim produkty, które pozwolą uprzyjemnić czas spędzany w ogrodzie a także pomogą zabić nudę. Duży wzrost zanotowały również akcesoria do uprawiania sportu w domu, kosmetyki pielęgnacyjne oraz bielizna erotyczna.
Przede wszystkim szykują swoje ogrody i balkony na okres wiosenno - letni, to tam rodziny mogą bezpiecznie odetchnąć świeżym powietrzem nie opuszczając domu. Tęsknota za naturą i zielenią jest tym większa po wprowadzeniu przez Rząd kolejnych obostrzeń dotyczących kwarantanny, między innymi dotyczących zakazu odwiedzania parków i lasów. Dlatego Polacy i polki o wiele bardziej niż zwykle interesowali się wyposażeniem ogrodu, meble ogrodowe zanotowały aż 510% wzrostu. Rodacy przeglądali też akcesoria ogrodowe (+318%), huśtawki ogrodowe (+224%) zaś najczęściej w tej kategorii oglądano fontanny ogrodowe, które zanotowały wzrost aż o 762%. Jak wiadomo dźwięk pluskającej wody, to jeden z odgłosów natury, który może działać relaksująco, do tego mały zbiornik wody przyciągnie spragnione ptactwo, które może się przyłączyć do koncertu. Produkty wyposażenia ogrodu zanotowały najwyższy wzrost ze wszystkich kategorii, stąd wniosek, ze Polacy przede wszystkim chcą zadbać o miejsce wytchnienia blisko natury, gdzie będą mogli odetchnąć świeżym powietrzem i czuć się intymnie i bezpiecznie.
Pierwsze miejsce w zestawieniu produktów, z wzrostem na poziomie 4400% miały puzzle, które rodacy upodobali sobie, jako formę spędzania wolnego czasu. Zwiększone zainteresowanie puzzlami to bardzo pozytywny przejaw, szczególnie w przypadku rodzin z dziećmi. Aktywność ta angażuje osoby w każdym wieku, zaś czas spędzony razem z dala od telewizji, tabletów i komputerów jest jak wiemy bezcennym doświadczeniem. Częściej niż zwykle przeglądane były także artykuły dla zwierząt (+379%). Zabawy z pupilem to kolejna wspaniała forma rekreacji i spędzenia wolnego czasu oraz doskonały sposób, by zająć czymś znudzone dzieci.
Dbanie o formę także leży w kręgu zainteresowań Polaków na kwarantannie. Świadczy o tym znacznie większe niż zwykle zainteresowanie ławeczkami do ćwiczeń (+1433%). Ćwiczenia i utrzymanie formy w domu to nie jedyne zainteresowania dla ciała. Sporym wzrostem cieszą się także kosmetyki pielęgnacyjne, takie jak farby do włosów (+382%) czy maski do włosów (+314%). Wzrost ten raczej nie dziwi w obliczu niedostępności salonów kosmetycznych i fryzjerskich, aczkolwiek domowe zabiegi mogą być bardzo ciekawą i tańszą alternatywą dla zabiegów w salonach. Popularność bielizny erotycznej (+624%), to kolejny dowód na to, że Polki mimo pozostawania w kwarantannie dbają zarówno o siebie jak i o zmysły swoich partnerów, pielęgnując więzi partnerskie i rodzinne, w tych jakże trudnych czasach.
Dane pochodzą z platformy shopalike.pl dotyczą kategorii i produktów, które zanotowały najwyższe wzrosty w pierwszych 2 pełnych tygodniach kwarantanny, tj. od 15 do 28 marca, w porównaniu z danymi z wcześniejszych 2 tygodni.
Źródło shopalike.pl
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.