Artykuł promocyjny Opublikowany przez: Redakcja Familie Redakcja 2019-02-18 15:02:01
Autor zdjęcia/źródło: @materiały "Mamy kota na punkcie mleka"
Dołączając do programu każda placówka zyskuje moc korzyści, m.in. materiały edukacyjne, które stanowią doskonałe narzędzie edukacyjne przy jednoczesnym wzbudzeniu zainteresowania wśród najmłodszych i chęci do pogłębiania wiedzy. W ramach programu organizowanych jest szereg konkursów z interesującymi nagrodami zarówno dla uczniów jak i nauczycieli. Organizowane są również spotkania z ulubieńcami dzieci – Kotem Mleczysławem i Mleczną Kitą – głównymi bohaterami cyklu filmów pn. „Opowieści kota Mleczysława”, którzy na stałe zagościli w mlecznym bajkowym świecie pełnym niespodzianek.
„Mamy kota na punkcie mleka” to program promocyjno-informacyjny, skierowany do uczniów klas I-III szkół podstawowych, ich rodziców i nauczycieli. Jego celem jest poszerzenie wiedzy na temat mleka i produktów mleczarskich, ich wartości i właściwości odżywczych, które są potrzebne na każdym etapie życia.
Mleko ze względu na swoje bogactwo mineralne stanowi niezbędny element dziennej diety przyczyniając się do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Ponadto składniki w nim zawarte przyczyniają się do poprawy pamięci, co udokumentowane jest licznymi badaniami naukowymi. Dlatego też zalecane jest spożywanie 3-4 szklanki mleka dziennie wśród dzieci, zaś dla dorosłych 2 szklanki mleka.
Co zrobić by uczestniczyć w bezpłatnym programie „Mamy kota na punkcie mleka”? Wystarczy wypełnić deklarację przystąpienia do programu, którą można znaleźć na stronie www.kochammleko.pl. Następnie należy przesłać ją drogą elektroniczną na adres: promocja@izbamleka.pl lub wysłać Pocztą Polską na adres: Polska Izba Mleka, ul. Mickiewicza 7 lok. 23, 15-213 Białystok. Nauczycielu! Jeżeli jesteś już w programie zachęcamy do zaktualizowania ilości uczniów.
Czekamy na Wasze zgłoszenia przez cały 2019 rok, jednak ilość materiałów jest ograniczona!
Program „Mamy kota na punkcie mleka” sfinansowany jest z Funduszu Promocji Mleka i prowadzony przez Polską Izbę Mleka we współpracy z Polską Federacją Hodowców Bydła i Producentów Mleka.
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.