-
1
Sylwiaws
Zarejestrowany: 15-12-2009 23:07 .
Posty: 4215
2012-07-10 23:14:34
10 lipca 2012 23:14 | ID: 805530
Wymienia ci go. Musisz tylko zgłosić reklamacje. Jedna rade mam.Zadzwoń do nich powiedz o sprawie i poproś o nazwisko osoby która takowa informacje przyjeła od Ciebie.
-
2
Kamila2010
Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25 .
Posty: 10745
2012-07-10 23:20:48
10 lipca 2012 23:20 | ID: 805531
Sylwiaws (2012-07-10 23:14:34)
Wymienia ci go. Musisz tylko zgłosić reklamacje. Jedna rade mam.Zadzwoń do nich powiedz o sprawie i poproś o nazwisko osoby która takowa informacje przyjeła od Ciebie.
Zamawiałam w salonie sprzedaży w mojej miejscowości więc chyba nie muszę nigdzie dzwonić?dzisiaj telefon odebrałam,jutro mąż pojedzie i to zgłosi,mam nadzieje że dadzą mi nowy...........ale i tak będę musiala czekać bo on jest na zamówienie;/
Pytam się bo podobny problem miałam kiedyś z drukarką,dzień po zakupie zepsuła się to chcieli odesłać na gwarancję zamiast dać nową...
-
3
Sylwiaws
Zarejestrowany: 15-12-2009 23:07 .
Posty: 4215
2012-07-10 23:37:12
10 lipca 2012 23:37 | ID: 805532
To jak w salonie to jeszcze lepiej.
Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym osoby pracujacej w salonie.
Ostatnio edytowany: 10-07-2012 23:38, przez: Sylwiaws
-
4
Kamila2010
Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25 .
Posty: 10745
2012-07-10 23:44:07
10 lipca 2012 23:44 | ID: 805533
Sylwiaws (2012-07-10 23:37:12)
To jak w salonie to jeszcze lepiej.
Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym osoby pracujacej w salonie.
Ale w razie czego,to chyba mogę też zerwać umowę?
-
5
Sylwiaws
Zarejestrowany: 15-12-2009 23:07 .
Posty: 4215
2012-07-10 23:48:34
10 lipca 2012 23:48 | ID: 805535
Kamila2010 (2012-07-10 23:44:07)
Sylwiaws (2012-07-10 23:37:12)
To jak w salonie to jeszcze lepiej.
Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym osoby pracujacej w salonie.
Ale w razie czego,to chyba mogę też zerwać umowę?
tak .Na odstąpienie od umowy jest 10 dni. To pierwsza umowa? Bo czasem nie opłaca się zrywać umowy jak to któraś kolejna...choć czasem dla nowych użytkowników są korzystniejsze oferty.. Musisz sie dowiedzieć co i jak jest u twojego operatora.
-
6
Kamila2010
Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25 .
Posty: 10745
2012-07-10 23:55:39
10 lipca 2012 23:55 | ID: 805537
Sylwiaws (2012-07-10 23:48:34)
Kamila2010 (2012-07-10 23:44:07)
Sylwiaws (2012-07-10 23:37:12)
To jak w salonie to jeszcze lepiej.
Ich też obejmuje Rękojmia i masz prawo żądać o produkt wolny od wad a jak zaczną robić problemy to zostaje spisanie reklamacji i zgłoszenie sprawy przełożonym osoby pracujacej w salonie.
Ale w razie czego,to chyba mogę też zerwać umowę?
tak .Na odstąpienie od umowy jest 10 dni. To pierwsza umowa? Bo czasem nie opłaca się zrywać umowy jak to któraś kolejna...choć czasem dla nowych użytkowników są korzystniejsze oferty.. Musisz sie dowiedzieć co i jak jest u twojego operatora.
to jest przedłużenie umowy już 3 raz,ale jak mi dadzą ten tel na gwarancję a nie nowy to myślę że zrezygnuję...Już mi nie chodzi o ofertę ale o sam telefon.Nie małe pieniądzę za niego dałam żeby teraz czekać.
-
7
Paulqa
Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04 .
Posty: 14675
2012-07-11 06:15:46
11 lipca 2012 06:15 | ID: 805548
ja bym się upierała przy nowym telefonie. a nikt w salonie nie pokazał Ci wcześniej telefonu? u nas jest tak że na miejscu przy kliencie telefon zostaje rozpakowany żeby sprawdzić czy tel nie jest uszkodzony, zostaje uruchomiony itp
zawsze masz 10 dni na odstąpienie od umowy... jeśli mogę wiedzieć ile zapłaciłaś za telefon i w jakiej sieci brałaś?
-
8
scobelek
Zarejestrowany: 09-07-2012 16:51 .
Posty: 4
2012-07-11 09:42:38
11 lipca 2012 09:42 | ID: 805658
Możesz domagać się wymiany :) poza tym jak pisały osoby wyżej masz 10 dni na zwrot :)
-
9
Kamila2010
Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25 .
Posty: 10745
2012-07-11 09:53:43
11 lipca 2012 09:53 | ID: 805660
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!!
-
10
Paulqa
Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04 .
Posty: 14675
2012-07-11 09:59:10
11 lipca 2012 09:59 | ID: 805661
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!!
to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje...
-
11
anetaab
Zarejestrowany: 20-02-2011 20:09 .
Posty: 13427
2012-07-11 13:27:05
11 lipca 2012 13:27 | ID: 805728
Jasne, że masz się wykłucić o nowy telefon , a nie odsyłanie tego!
Za drogie takie zabawki, żeby nie użyte już nie były w porządku.
-
12
usunięty użytkownik
2012-07-11 14:12:51
11 lipca 2012 14:12 | ID: 805736
Ciekawe , czy wiedzieli o usterce? Ja miałam wadliwy tel , to ciągle był w reperacji nie wymienili na drugi, ale ty możesz odstąpic od umowy
-
13
Kamila2010
Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25 .
Posty: 10745
2012-07-12 00:42:06
12 lipca 2012 00:42 | ID: 805913
Paulqa (2012-07-11 09:59:10)
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!!
to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje...
Paula dopiero odczytałam do końca twój post.Za telefon zapłaciłam 1200zł w Play,przy abonamencie 90 zł z internetem 1 MG.dostępny od kilku tygodni ale w mojej mieścinie nie mają jego na stanie;/Mąż zawiózł do salonu,wyślą do gwarancji,i czekać czy dadzą nowy czy naprawią ten co miałam,ale mi się nie uśmiecha czekać 14 dni na telefon.
-
14
anetaab
Zarejestrowany: 20-02-2011 20:09 .
Posty: 13427
2012-07-12 07:37:38
12 lipca 2012 07:37 | ID: 805925
Kamila2010 (2012-07-12 00:42:06)
Paulqa (2012-07-11 09:59:10)
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!!
to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje...
Paula dopiero odczytałam do końca twój post.Za telefon zapłaciłam 1200zł w Play,przy abonamencie 90 zł z internetem 1 MG.dostępny od kilku tygodni ale w mojej mieścinie nie mają jego na stanie;/Mąż zawiózł do salonu,wyślą do gwarancji,i czekać czy dadzą nowy czy naprawią ten co miałam,ale mi się nie uśmiecha czekać 14 dni na telefon.
no i tak to z nimi jest, piękne kolorowe oferty jak z bajki , a potem masz niespodzianki!
-
15
Paulqa
Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04 .
Posty: 14675
2012-07-12 07:57:01
12 lipca 2012 07:57 | ID: 805939
Kamila2010 (2012-07-12 00:42:06)
Paulqa (2012-07-11 09:59:10)
Kamila2010 (2012-07-11 09:53:43)
Paula ta kropka pokazała się po paru godzinach od odpalenia telefonu.A co jest najśmieszniejsze to moja stara karta została już zablokowana i nigdzie nie moge dzwonić!!
to ja bym oddała ten telefon i zarządała nowego bo ten model jest dostępny od kilku tyg i sporo kosztuje...
Paula dopiero odczytałam do końca twój post.Za telefon zapłaciłam 1200zł w Play,przy abonamencie 90 zł z internetem 1 MG.dostępny od kilku tygodni ale w mojej mieścinie nie mają jego na stanie;/Mąż zawiózł do salonu,wyślą do gwarancji,i czekać czy dadzą nowy czy naprawią ten co miałam,ale mi się nie uśmiecha czekać 14 dni na telefon.
kurcze, pozostaje Ci czekać albo zerwać umowę... telefon jest rewelacyjny i nawet nie zdążyłaś się nim nacieszyć... koleżanka kupiła ten sam model zaraz po pojawieniu się go na rynku i miał uszkodzoną matrycę więc taki problem może zdarzać się częściej ale jej wymienili na nowy...
-
16
Kamila2010
Zarejestrowany: 14-06-2010 23:25 .
Posty: 10745
2012-07-20 00:45:53
20 lipca 2012 00:45 | ID: 808918
Odkopałam wątek,bo dalej nie mam telefonu,i pewnie będzie to faktem że wysłali do reklamacji ten mój telefon;/.ale minęło już 10dni tyle że nie roboczych....Piotrek o swoim telefonie może sobie "pomarzyć"bo mają problem z jego sprowadzeniem.Tyle o ile na mój tel podpisał już umowe to na na swój jeszcze jak dzisiaj nie będzie telefonu to rezygnuje i bierze w innej sieci
-
17
Anka599
Zarejestrowany: 18-07-2012 15:05 .
Posty: 296
2012-07-20 06:22:39
20 lipca 2012 06:22 | ID: 808924
Wiec narazie cierpliwie poczekaj,to dopiero 10dni i to nie wszystki robocze.. Bądz dobrej myśli:)
-
18
Paulqa
Zarejestrowany: 24-08-2011 15:04 .
Posty: 14675
2012-07-20 06:33:22
20 lipca 2012 06:33 | ID: 808926
A ja bym nie czekała tylko rozwiązałabym umowę oczywiście gdy telefonu nie będzie. Nie po to płaciłać dość spore pieniążki za telefon, żeby pierwszego dnia się zepsuł i dalej być bez telefonu...
I zawsze bawi mnie to, że salony mają w swojej ofercie różne telefony ale niektórych z nich nie mają możliwości sprowadzenia... ehh kiedyś czekałam 3 miesiące na nokię n8 i co tydzień na 100% miała być do dziś mi nie sprowadzili
-
19
usunięty użytkownik
2012-07-20 08:38:35
20 lipca 2012 08:38 | ID: 808974
rozwiąż umowę, bo jak ci nie wymienili to grają na zwłokę Minie 10 dni i będzie po ptokach...