Zmysłowe nowości kosmetyczne 2019 od L’ Oréal: trendy pachnące soczystymi kolorami! - Artykuł
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Polub Familie.pl na Facebooku

Poleć link znajomym

Zmysłowe nowości kosmetyczne 2019 od L’ Oréal: trendy pachnące soczystymi kolorami!

Marka L’Oréal Paris zakorzeniona w paryskiej metropolii, czerpie inspiracje z najsłynniejszych pokazów mody, aby przenosić makijażowe trendy prosto na ulice polskich miast. A makijażowe nowości na 2019 rok są wyjątkowo zmysłowe!

Na 2019 rok marka marka L’Oréal Paris przygotowała wyjątkowo sensualne nowości kosmetyczne. Paleta kolorystyczna doskonale wpisująca się w trendy i propozycje barw najbardziej znanych domów mody, zaskakuje zmysłowością. Matowe wykończenie połączone z szeroką gamą odcieni jagodowo-śliwkowych, głębokiej czekolady, ale też niezwykle zmysłowej czerwieni. Nie przegap! Kosmetyczne nowości L’Oréal Paris na 2019 wyjątkowo pachną! zmysłową czekoladą nęci Les Chocolats - matowa szminka w płynie, utrzymująca się nawet do 16 godzin.

MUST HAVE na 2019!

Redakcję zachwyciła paletka cieni do powiek Berry Much Love, zawierająca 16 cieni nasyconych kolorem i zapachem leśnych, owocowych słodkości. To doskonałe połączenie współgrających ze sobą kolorów, które niesamowicie pachną na skórze i podczas nakładania! Dobry nastrój gwarantowany już od pierwszego pasma.

Zainspirowana kultowym stylem paryżanek, marka L’Oréal Paris od ponad 100 lat towarzyszy kobietom w ich codziennym życiu. Dostosowując się do ich potrzeb i wymagań, oferuje produkty, dzięki którym mogą one czuć się piękne w każdej sytuacji, na swoich własnych zasadach. Współcześnie dla marki nie istnieje bowiem jeden kanon piękna, wspiera ona wyjątkowość , indywidualność i autentyczność współczesnej kobiety.

20 lutego 2019 roku warszawska B4BKA na kilka godzin zamieniła się w pełen makijażowych inspiracji MAKEUP TREND HOUSE L’Oréal Paris x Maybelline New York. Tematem przewodnim wydarzenia były największe make-up trendy 2019 roku, a zaaranżowana przestrzeń była najlepszym odzwierciedleniem trendowej ekspertyzy obu marek. Goście mogli samodzielnie odkrywać trendy, a przy pomocy profesjonalnych makijażystów również indywidualnie dobierać odpowiednie produkty dla swojej twarzy.   

Gości oficjalnie przywitały Paulina Kwaśniewska (Dyrektor Marketingu Makeup) oraz Martyna Redos (Group Product Manager Maybelline), które właśnie wróciły z Paryża i Nowego Jorku, gdzie miały okazję poznać najnowsze makijażowe inspiracje.

W swojej prezentacji opowiedziały o DNA marek oraz o najmodniejszych make-up  trendach, wśród których znalazły się długotrwałe produkty do brwi, łatwo zmywalne maskary, idealnie dopasowane podkłady i korektory, pomadki do ust i puder, które znajdą zastosowanie u każdej kobiety oraz matowe pomadki w płynie. Dodatkowo gościom zostały przedstawione twarze trendowej sekcji L’Oreal Paris Trends From Paris – Wiktoria Gąsiewska i Karolina Gilon oraz IT-Girl Maybelline New York Osi Ugonoh.