Ruszyła 13. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam! - Artykuł
Znajdź nas na

Tworzymy społeczność rodziców

Polub Familie.pl na Facebooku

Poleć link znajomym

Ruszyła 13. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam!

Ruszyła 13. edycja kampanii Dotykam=Wygrywam!

Autor zdjęcia/źródło: zdjęcia: materiały prasowe

"Róż się i poznaj swoje piersi!" - to motto 13. edycji kampanii "Dotykam=Wygrywam" organizowanej przez Fundację Wsparcie na Starcie, która edukuje kobiety, jak kompleksowo dbać o zdrowie piersi w dwóch krokach: wykonując samobadanie i nosząc dobrze dopasowany biustonosz.

Ambasadorki i przedstawiciele mediów, a także Partnerzy i przyjaciele fundacji, spotkali się w STELLAR premium fitness club w Hilton Warsaw City, aby porozmawiać o zdrowiu, opowiedzieć swoje historie i wymienić się doświadczeniami. W tym roku organizowana jest zbiórka środków na zakup BIUSTObusa–mobilnego centrum edukacyjnego, który wyruszy w ogólnopolską trasę, aby edukować i inspirować kobiety w każdym wieku do profilaktyki w biustopozytywnej atmosferze. Prezeską fundacji i organizatorką kampanii jest Izabela Sakutova.

"Kampania "Dotykam=Wygrywam" jest cały czas potrzebna. Coraz więcej słyszy się o kobietach, które umarły z powodu zbyt późnej diagnozy raka piersi. Dlatego wszystkie informacje na temat tego, jak powinniśmy dbać o nasze piersi, jak poznać „ukształtowanie ich terenu”, mają ogromne znaczenie. Samobadanie pozwala nam zareagować szybko i tym samym zwiększyć szanse na pokonanie tej choroby. Statystyki mówią, że rak piersi jest praktycznie uleczalny w 100%, jeżeli nasza reakcja jest natychmiastowa" - powiedziała Izabela Sakutova. 

Ten niezwykle potrzebny, ambitny i edukacyjny projekt wspierają dobrze znane z poprzednich edycji Ambasadorki: Beata Sadowska, Daria Widawska, Natalia Przybysz, Elżbieta Romanowska, Aleksandra Kisio, Dorota Gardias, Marzena Rogalska, Anna Gzyra-Augustynowicz, Ilona i Milena Krawczyńskie, czyli Siostry ADiHD, Kinga Zawodnik, Lidia Kalita, Anna Iberszer, Paulina Koziejowska, Miss Polonia 2024 Maja Klajda, Miss Polonia 2023 Ewa Jakubiec, Anika Dąbrowska, Anna Męczyńska, a także Ola Żelazo @joga.zelazo, Karolina Cwalina-Stępniak, @sexyzaczynasiewglowie, Alina Adamowicz @alka_positive, Katarzyna i Paulina Błędowskie @omatkoicorko, Angelika Miszalska-Kamińska @miszalskakaminska, Monika Kołodyńska-Lewandowska @monika_kolodynska_bralady, Joanna Ceplin @joannaceplin_pl i Małgorzata Sokołowska @zpamietnikapolicjantki.

Do grona ambasadorek 13. edycji kampanii Dotykam=Wygrywam dołączyły także nowe twarze: Ada Fijał, Bryska, Agnieszka Kaczorowska, Emilia Dankwa, Vanessa Rojewska i Kamila Staniek. 

"Do kampanii "Dotykam=Wygrywam" dołączyłam w tym roku. To niezwykle ważna kampania skierowana do każdej z nas. Uważam, że krzewienie takiej samoświadomości w kwestii regularnego badania piersi jest bardzo potrzebne. Cieszę się, że w tym roku ta kampania skierowana jest także do młodych dziewczyn, bo w dbaniu o zdrowie i profilaktyce wiek nie ma znaczenia" - powiedziała Emilia Dankwa.

"Od wielu lat promowałam zdrowy tryb życia i potrzebę regularnych badań. Abyśmy my, jako kobiety i matki, pamiętały o sobie, bo jesteśmy ważne w tej całej układance. Udział w kampanii "Dotykam=Wygrywam" jest spójny z moimi poglądami, dlatego bardzo się cieszę, że zostałam jedną z twarzy kampanii. Kampania zachęca m.in. do samobadania, co jest łatwe do zrobienia, a jednocześnie tak istotne dla zdrowia. Zawsze powtarzam: lepiej wiedzieć i się leczyć niż się nie badać. Cenne jest to, że kampania skierowana jest także do młodych dziewczyn. Jest taki stereotyp, że młode osoby nie muszą się badać. A to nieprawda - statystyki pokazują, że choroba może dotknąć każdą z nas. Dlatego, niezależnie od wieku, badajmy się pod każdym kątem, a badania piersi to konieczność" - powiedziała Agnieszka Kaczorowska. 

Ambasadorki zostały uwiecznione na zdjęciach wykonanych przez artystę portrecistę, Arcadiusa Mauritza, a zaproszeni goście mogli podziwiać wystawę prac fotografa.

Wszyscy zainteresowani mogą wesprzeć kampanię zakupem BIUSTOcegiełki - różowego, sportowego biustonosza marki Panache, z którego 100% zysku ze sprzedaży zostanie przekazane na zakup BIUSTObusa. Kolejną opcję wsparcia celu kampanii stworzyła firma DeniCleri jest nią limitowana edycja t-shirtów z wyjątkową grafiką autorstwa Anny Halarewicz, z której 50% zysków trafi do Fundacji Wsparcie na Starcie, zrzeszającej ponad 160 profesjonalnych wolontariuszek - brafitterek, które na co dzień przeprowadzają BIUSTopogadanki i edukują nastolatki szkołach na terenie całej Polski, jak dbać o zdrowe piersi od najwcześniejszych lat.

Najnowsze komentarze